Formica x Eagle

hrochmusic@centrum.cz hrochmusic@centrum.cz
Středa Září 5 12:23:31 CEST 2007

tak knihovny se ale resi tak, ze mate na serveru ulozen/y soubor/y sch nebo brd, ktery obsahuje jen soucastky a pouzdra a v schematu a layoutu si musite nastavit ze tyto soubory jsou knihovna, pak nemusite premyslet kde jste co pouzil a staci jednim prikazem pridat soucastku, ktera se podle zadane masky vyhleda v techto nastavenych souborech.