Zlodeji ve dne v noci chodeji - venkovni IP kamera

Filip Kotoucek filip.kotoucek@mpmedia.cz
Úterý Září 4 14:36:13 CEST 2007

u nas ve firme funguje kamerovy system myslim celkem dobre
svedci o tom i udalost viz nasledujici:
za bileho dne asi v 11 dopoledne prosel jedinec snede pleti skrze nasi
vratnici aniz by recepcni zvedla hlavu
zamiril si to do spodniho patra kde ukradl jedny bryle a nejaky drobny
obnos z cisi penezenky
celkova skoda nepresahla 5000 takze to dopadlo akorat vyhazovem te recepcni
ze zaznamu nikdo nepoznal o koho jde ale spise z duvodu ze ho nikdo
neznal nez ze by to neslo
i tak ten zaznam nic moc
kdyz snimate v potemele mistnosti proti prosklenym dverim z venku

nadruhou stranu kdyz si pojistime barak proti loupezi tak to ted budeme
mit za pakatel
bez kamer a ochranky by to bylo neskutecne drahe

v podstate vsude tam kde jsem delal nejake kamery slo o snizeni castky
za pojisteni
nikdo si nedelal iluze o tom ze to nekomu zabrani v cemkoli