Zlodeji ve dne v noci chodeji - venkovni IP kamera

Jan Waclawek wek@evona.sk
Úterý Září 4 14:19:47 CEST 2007

Asi ani nie.

Ako v paralelnom prispevku pise kolega Martin Zaruba, jeden z aspektov
celeho alarmokameroveho systemu je, ako na pripadnu skodu bude hladiet
poistovna, prip. aj policia. Viem si napriklad predstavit, ze ak
predlozite policii hoci aj nie prilis kvalitny zaznam, budu ochotnejsi
sa pripadom zaoberat viac do hlbky, nez keby ste im len povedali ze je
tam len fake kamera. Mimochodom, o tomto by alarmisti tiez mali vediet
porozpravat.

Navyse, aj s nie top top zariadenim ta sanca na prijemne prekvapenie ze
to zafungovalo tam je; ja len poukazujem na to, ze sa na toto netreba
radsej spoliehat. Inak povedane, ak by som mal na toto nejaky vyhradeny
rozpocet tak by som sa mozno skor pokusil pouzit viacero lacnejsich
alternativnych rieseni, nez vyvalil vsetky peniaze za top kameru.

Ale ako vravim, nie som odbornik; preto sa treba popytat aj tych alarmistov.

wek