Zlodeji ve dne v noci chodeji - venkovni IP kamera

Jan Waclawek wek@evona.sk
Úterý Září 4 13:42:11 CEST 2007

Mno, vlastne to je dobra prilezitost si otestovat serioznost tej firmy
(nemyslim teraz to o 120Kc/2000Kc, ale skor odbornost). Mali by Vam
viacmenej bez opytania navrhnut rozne alternativy a porozpravat o
kladoch a zaporoch, efektivite toho-ktoreho riesenia apod.

Nedavno som bol v jednej alarmistickej firme a mali tam take dve
krabicky co sa daju oproti sebe na stlpiky plota, vlastne je to obycajna
optozavora ale pomerne lacna a vyzeralo to dost pouzitelne. (Uprimne
povedane sme to tam s majitelom zo zvedavosti hned rozobrali... :-) )
No, takychto vselijakych hraciciek tam mali viac, okrem tych kamier teda.

Chcem tym povedat len tolko, ze tych moznosti je viac, a mozno co
potrebujete je ich kombinacia, mozno potrebujete skor vydesit
potencialneho zlodeja nejakou hukackou, a samozrejme aj ta kamera nech
tam je, pre pokoj duse; len si nemyslim, ze by ste mali ist tvrdosijne
do hitech riesenia s nadejou, ze Vam odfoti zlodeja tak ze ho podla toho
policajti najdu. Zda sa mi to prilis malo pravdepodobne, najma ak do
toho nebudete investovat tu dodatocnu pracu.

Mimochodom, ak by som Vam mal tu chalupu vykradnut ja, prva vec co
urobim je, ze z dialky reflektorom zasvietim do kamery... :-)

$0.02

wek