Zlodeji ve dne v noci chodeji - venkovni IP kamera

CNCnet.info hwnews@cncnet.info
Úterý Září 4 13:00:47 CEST 2007

Ale verim, ale na druhou stranu nemuzu na vec uplne rezignovat. Tzn.
musim zvazit to co mi ta kamera prinese versus to co chrani versus
naklady na jeji porizeni.
Co mi bude platne kdyz toho zlodeje usvedcim, kdyz skoda bude mensi nez
je hranice trestneho cinu a kvuli prestupku se s nim policajti ani
nebudou zaobirat.

Proc nechci na chalupe PC? Jednoduse proto, ze to zabira misto, neda se
to moc dobre nikam schovat a zere to elektriku vic nez je treba. Navic
me jsou zabery na chalupe nanic - potrebuju je mimo chalupu a kvuli tomu
tam nepotrebuju PC, nebo zatim delam vse proto aby nebylo.

Radek Vicek