Převodník USB <> RS232

Jan Waclawek wek@evona.sk
Úterý Září 4 12:31:28 CEST 2007

Ale ja sa nerozculujem, len to komentujem, ze mi to pripada divne. To ze
tam ta ploska je ste pisali a ja to beriem na vedomie; pripada mi divne,
ze to podla vsetkeho nema vyvedene mobil.

Mne uz pripadala divna ta kombinacia RxD/TxD/CTS/DCD (mimochodom to bol
tiez mobil, tusim Siemens M25 alebo taky nejaky); ale to som si dokazal
sam sebe zdovodnit. Tuto ten usetreny jeden drot je nad moj pochop.

Asi ste si uz vsimli ze som dost natvrdnuty, najma co sa tyka
vselijakych modernych inovacii... :-)

wek