Avr FUSE a LOCK BIT

Zdenek Aster zdenek.aster@seznam.cz
Úterý Září 4 12:31:04 CEST 2007

Zkuste
extend FF
high    C0
fuse    BF

Pozor je tam mam dojem skok do BOOTLOADERu, a vypnuta
kompatabilita s ATmega103

Zdenek Aster

----- Original Message -----
From: <magixe@volny.cz>
To: <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Tuesday, September 04, 2007 11:54 AM
Subject: Avr FUSE a LOCK BIT

Zdravím.
Dodělám nyní AVR programátor resp SW který "nacpe" data do AVR pomocí
FTDI obvodu bez učasti dalšího HW.
Už mě to docela obstojně zapisuje data čte signatury a pod
Pouze jednoduchý testovací prográmek který by měl každou sec
změnit stav portu (blikač) nefunguje.

Hledám tedy chybu a mám ještě podezření na FUSE a LOCKBITY
které se musí v SW nastavit manuálně a zapsat do AVR.

Nyní mám konkrétně ATMEGA128 a k tomu Q11,059200Mhz (22pF na zem)
našel jsem tuto utilitku
http://palmavr.sourceforge.net/cgi-bin/fc.cgi

Ale těch nastavení a modifikací je tam až přespříliš.

Jaké je optimální nastavení pro tuto výše jmenovanou modifikaci ?
A na co si dát pozor při SPI programovaní.
Krom volby zdroje taktovacího signálu (XT,RC,Ext)
Diky
Milan

Pokud by někdo měl zájem o SourceCode pro případnou optimalizaci
mohu zaslat.(Delhi7, dps v Eagle4.15)- soukromě.