Notebook napájení

Miroslav Sinko sinkomiro@rocketmail.com
Úterý Září 4 11:19:08 CEST 2007

Ano, ja si tak doma napajam bastly z USB. Do 100mA samozrejme. Bez USB
komunikacie, len +5V a zem. Po vypnuti PC mi bastly stale
svietia/blikaju :-)

Na niektorych PC sa da nastavit trvale napajanie USB portov z SB zdroja
aj po vypnuti PC v setupe (pod funkciami wake up z USB klavesnice a
pod). Na inych sa to nastavit neda - napatie je alebo pritomne stale,
alebo sa po vypnuti hlavneho zdroja vypne tiez. To treba vyskusat na
konkretnom PC.

miro

--- Galloth <lordgalloth@gmail.com> wrote:

> Zdravim,
> USB byva casto pod napetim. Uz jsem videl v obchdech nejaka svetylka
> na klavesnici, ktera se strkaji prave do USB. Hned po zastrceni
> zacnou
> svitit a PC ani nezaznamena, ze nejake zarizeni na USB je. Takze s
> toho odvozuji, ze USB je stale pod napetim.
>
> Honza K

Luggage? GPS? Comic books?
Check out fitting gifts for grads at Yahoo! Search
http://search.yahoo.com/search?fr=oni_on_mail&p=graduation+gifts&cs=bz