Jednou programovatelny Atmel

Jan Waclawek wek@evona.sk
Úterý Září 4 09:15:05 CEST 2007

Ako chybne naprogramovanie? Nejdu vymazat? Robite po vymazani
blankcheck? Alebo po vymazani nejdu naprogramovat?

Je to tym ze su nanic a treba ich hned zahodit :-) Poskodena (ci zle
vyrobena) EEPROM moze robit divne veci.

Pred mnohymi rokmi som mal zopar EPROMiek, ktore boli skleroticke,
proste po naprogramovani OK, a po par minutach sa uz zacali niektore
bity vracat same do jednicky; a tiez take, co sa nedali vymazat ("UV
hardened" :-) ). Ked sa zamyslite nad tym, ako je ta EPROM/EEPROM bunka
vyrobena, hned vas napadne za hrst sposobov, ako to moze zle dopadnut... :-)

wek