[OT]Re: Zlodeji ve dne v noci chodeji - venkovni IP kamera

Martin Moštěk xtyca@seznam.cz
Úterý Září 4 08:33:18 CEST 2007

Dovolim si odbocit od tematu...
Proc jsme jako narod tak neduverivi ? Zeby dlouha leta ziti pod utlakem
cizich narodu a mocnarstvi zanechala v nasi mentalite a jednani hluboke
ryhy, jez zpusobuji to, ze misto toho, aby jsme se nechali prekvapit
vyvojem veci, se pripravujeme na nejhorsi moznou eventualitu - to
znamena napr. Vase hlaska "nechci aby mne vodili za nos" (nic osobniho -
beru to pouze jako za priklad). A obecne dalsi vec co souvisi s moralkou
- proc resime kameru na zabezpeceni chaty ? Proc si lide tolik zavidi,
kdyz si neco clovek zbuduje a nejlepsi mozna vec je pak pomluva - ze si
to nekde nakradl, a konciva to vyjezdem a moznou kradezi...
Toz tak, Tyca.