Bezdratove osvetleni

jirka7a@seznam.cz jirka7a@seznam.cz
Pondělí Září 3 12:17:18 CEST 2007

A co světlovod ? Stačí z libovolného místa svítit na jedno místo a vše
ostatní rozvést kusem optického kabelu a na konci něco co to světlo
rozptýlí.

Například z 2m svítit tenkým paprskem na určité místo na modelu a to dále
rozvésti.

Jirka
----- Original Message -----
From: "Pavel Kadečka" <pavel.kadecka@gmail.com>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Monday, September 03, 2007 9:53 AM
Subject: Re: Bezdratove osvetleni

Něco tam určitě půjde umístit, dokonce si myslim, že tady jednou někdo
něco podobnýho řešil, inspirujte se u elektrických zubních kartáčků,
některý se zasaděj do stojánku a "bezdrátově" se nabíjej - tj. nějaká
cívka je v tom stojánku a do kartáčku se indukuje napětí.

Nebo se inspirujte např. u TV vysílačů - u těch je možný na kus drátu
rozsvítit žárovku ;-)

P.K.