Zlodeji ve dne v noci chodeji - venkovni IP kamera

Michal Grunt michal.grunt@volny.cz
Pondělí Září 3 17:00:35 CEST 2007

> No do kutilstvi se mi moc nechce - spis bych uvital nejaky stavebni navod.
> Take by mne zajimalo jak se ten fotak ovlada - jestli lze automaticky
> vyresit vsechny situace ktere mohou nastat - vypadek elektriny a
> znovunastaveni fototaku na pozadovany zoom, apod. Zkratka aby to navenek
> fungovalo jako IP kamera kde se nastavi objektiv a jede to ..

No po pravde, WRAP jsem si koupil, fotak mam, ale neporadilo se mi to
zatim rozebehnout (jednak - a to hlavne - kuli tomu ze Linuxu moc
nevladnu). Ovsem kdybych Linux umel poradne, asi nic v ceste stat nebude
a clovek si s tim muze vyhrat dle sve libosti a urcite z toho dostane
relevantnejsi obrazek nez z kamery treba i za 20tis (par jsem jich videl
a obraz nic moc, porad to ma do fotky vytvorene fotakem - treba i
640x480 - dost daleko). Odkaz na distribuci pro WRAP s programem
Gphoto2: http://k240.humlak.cz/
Urcite neni problem si udelat externi cidlo, pripojit na USB, tim dat
pokyn WRAPu aby vyfotil a poslal fotku treba na FTP nebo nekam jinam, to
uz je jedno co se pak s fotkou bude dit.