Zlodeji ve dne v noci chodeji - venkovni IP kamera

Petr Simek psimek@jcu.cz
Pondělí Září 3 16:23:11 CEST 2007

On Mon, 3 Sep 2007, Petr Zahradnik wrote:

> Aha. Takze vlastne nejlepsi je pouzivat webovou kameru s plastovou
> cockou a jednoduchou elektronikou od Flajzara, vsechno ostatni je
> uplne stejne, akorat za vetsi penize :-)

Mam USB kamerku za 600 i IP kameru AXIS za 11000 - v rozliseni 640x480
je ta citelnost textu nebo tvare docela podobna - proste z h**na bic
neupletes a kdyz chybi pixely ostrost objektivu to nenahradi.

> To se take resi kvalitni kamerou s vetsim rozlisenim, kvalitni
> optikou, kvalitnim cipem a poradnou elektronikou, ktera zajistuje
> kvalitni obraz pri ruznych svetelnych podminkach. A take kvalitnim
> zaznamovym zarizenim. Kamera se opatri poradnym objektivem, aby bylo

Jak kvalitni to podle Vas asi tak musi byt ? Mam tu kameru IQeye za 35 plus
objektiv za 8 - v obraze to dava znacny sum, s fotakem se to absolutne neda
srovnat. Jakou jeste vice kvalitni bych mel mit ?

> vazne videt to, co je potreba. Bud se kamerou pravidelne prejizdi cely
> hlidany prostor. Nebo se kamera nataci podle pohybu v hlidanem
> prostoru na zaklade zpracovani obrazu nebo cidel. A nebo se kamer
> pouzije vice.

Mate nejakou realnou zkusenost se systemem ktery dokaze rozeznavat pohyb
v obraze a ovladat kameru tak ze sleduje a pripadne priblizuje pohybujici
se objekt aby o nem zaznamenal co nejvice informaci ?

Zajimalo by mne neco konkretniho co jste drzel v rukou a take kolik to
asi kostuje.