Zlodeji ve dne v noci chodeji - venkovni IP kamera

Pavel Kadečka pavel.kadecka@gmail.com
Pondělí Září 3 15:56:15 CEST 2007

Základ je pořád dostatek světla, blesk (na běžnym kompaktu) má dosah
tak 5m, aby z toho byla rodinná fotka, no aby byla poznat podoba, to
bude asi i na větší vzdálenost, ale 20m už asi ne. Na to by asi
stačilo pohybový čidlo a halogenový světlo, který má samo o sobě
odstrašující efekt, ale jen do tý doby než zloděj pozná, že je to
automat.

Podle zákona schválnosti nakonec tam přijde zloděj s kulichem přes
obličej a jsme nahraný ;-)

BTW na těch fotkách z náměstí je vyfocenej převážně ohňostroj, to neni
zrovna dobrá ukázka, chtělo by to když je tam klid, tj. šero a světlo
z lamp. Prostě něco srovnatelnýho se zlodějem v noci.

P.K.