Zlodeji ve dne v noci chodeji - venkovni IP kamera

Michal Grunt michal.grunt@volny.cz
Pondělí Září 3 15:44:49 CEST 2007

WRAP + fotak ukazky napr. zde:
http://webcam.humlak.cz/silvestr2006/galwebcamtu/

To nevadi ze to pujde rozbit ne? Vy to preci uz budete mit vyfocene a
jeste uvidite jak vam rozmlati zarizeni a s nejvetsi pravdepodobnosti
mate i jeho oblicej a to pomerne detailne... Zaostreni neni potreba,
nastavi se clona a zaostreni na nekonecno a mate to ostre vsude, krom
toho neni problem nastavit fotak tak aby zaostroval na prostredek snimku
a patricne ho nastavit tam kde se predpoklada ze se bude 'loupit' a
fotak uz si to sam zaostri, navic fotak ma spoustu rezimu na zaostreni...

Kazdopadne i ten nejlevnejsi fotak (tak za 5tis.) vam da lepsi vysledek
(detailnejsi a ostrejsi obrazek) nez kamera za 20tis.

V pripade nouze by mozna sel pouzit jenom blesk s cidlem, pricemz kdyby
se v okoli nekdo objevil, blesk by blyskal a vypadalo by to jako ze se
foti.