OT: konecne poriadny piatkovy flame na temu "to C or not to C" Was:Vyctovy typ v C

Ales Prochaska prochaska@alsoft.cz
Pondělí Září 3 14:11:41 CEST 2007

To nemá s hierarchií nic společného :-) Když píšu program včetně DLL v
jednom jazyce tak je to samozřejmě ošetřené prostředky toho jazyka.
Když jen používám DLL napsané někým jiným v jiném jazyce a použiju
jiné headery a jiné dll tak jsem logicky v ... :-)

Aleš Procháska