OT: konecne poriadny piatkovy flame na temu "to C or not to C" Was:Vyctovy typ v C

Ales Prochaska prochaska@alsoft.cz
Pondělí Září 3 14:05:29 CEST 2007

Daji, <podpich> jenom člověk při jejich popisu brblá proč jsou tam
takové nepraktické datové struktury ... a ony proto, že byly šité na
míru céčku :-) </podpich>

Ales Prochaska