OT: konecne poriadny piatkovy flame na temu "to C or not to C" Was:Vyctovy typ v C

Miroslav Sinko sinkomiro@rocketmail.com
Pondělí Září 3 13:31:30 CEST 2007

Ale toto (myslim) predpoklada mat pascalovsky package. Moja otazka
znela na DLL (vysledny binarny tvar), ze ako sa da pouzit v pascale?
Teda v akej forme su prototypy funkcii obsiahnutej v DLL? Ak je k DLL
"nejaky" package, nieco na styl import lib v C, tak to problem
nekonzistencie neriesi.

miro

--- Ales Prochaska <prochaska@alsoft.cz> wrote:

> Vidim, ze jsem vlastne neodpovedel...
>
> Obvykla konstrukce je neco ve stylu
>
> package a is
>     ... zde jsou uvedeny prototypy funkci ...
> end a;
>

> package body a is
>     ... zde jsou uvedeny kompletni funkce ...
> end a;
>

> with a; use a;
> procedure main is
> ... zde lze pouzivat funkce uvedene v package a ...
> end main;
>
> Volani nedefinovane funkce nebo uvedeni funkce v package aniz by byla
> definovana v package body je chyba.

> [...]

Be a better Globetrotter. Get better travel answers from someone who knows. Yahoo! Answers - Check it out.