Zlodeji ve dne v noci chodeji - venkovni IP kamera

Martin Zaruba swz@volny.cz
Pondělí Září 3 10:49:24 CEST 2007

Sice jen mala pomoc, ale jedna moje zkusenost: Mel jsem na chalupe problem,
ze se mi 3x pokouseli dostat do auta, kter stoji cca 50 m od chalupy (bliz
to nejde). Pomohla obycejna papirova cedule za za okenkem, s napisem
"POZOR chráněno výbojem vysokého napětí"

zatim je klid

Martin Zaruba
----- Original Message -----
From: "RV" <vicek.radek@cpost.cz>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Monday, September 03, 2007 10:37 AM
Subject: Zlodeji ve dne v noci chodeji - venkovni IP kamera

Jezte jeden dotaz po ranu ;-)

Jelikoz jsme na chalupe meli navstevu zlodeju - bohuzel se ti kreteni
ani neobtezovali zjistit zda tam ve vsedni den nekdo je a jeli na jisto
a my zrovna meli zhasnuto - tak dojeli az k chate (600m dlouha cesta je
slepa a vetsina lidi ji ma problem najit i kdyz je naviguji) a zrejme se
dost vyplasili kdyz je znenadani osvitilo svetlo a tak uz u nich byli v
patek policajti. Nejhorsi na tom je ze to jsou mistni z vesnice a tak
cekam nejake sabotazni a odvetne akce.

Protoze uz mame chalupu zasitovanou premyslim jako o jedne z variant i
venkovni IP kamera - proto dotaz jestli nekdo neco takoveho provozujete
  a s jakym vysledkem - kdyz to tam bude tak bych rad precetl aspon
SPZku  a poznal zhruba cloveka. Predstava je takova, ze by to posilalo
treba kazdych 30s obrazek kdyz se nic nedeje ke me domu na server a v
pripade pohybu by to kontinualne nahravalo video take na server.

Nevite nejsou na netu nekde nejake stitky s vystrahou ze objekt je
strezen a napojen na polici atd? Ty tam dat muzu v kazdem pripade. Ty
mistni tupouny by to mohlo odradit.

--
Radek Vicek