Zlodeji ve dne v noci chodeji - venkovni IP kamera

Filip Kotoucek filip.kotoucek@mpmedia.cz
Pondělí Září 3 10:43:30 CEST 2007

pouzivam ve firme planet
umi to ukladat pouze pohyb a to v podobe velkeho mnozstvi fotek na ftp
server
dale pak rucne spustit nahravani do avi tusim
pomoci javy ve web rozhrani co to ma
jako ftp server ted planuju asus wl500gx s externim usb hdd

co se tyce te spz bude to neco za neco, budto siroke zorne pole nebo
podrobnosti
rozlyseni tech kamer nebyva zadne velke