Gumovy nater

iko iko@kamarad.cz
Pondělí Září 3 09:28:38 CEST 2007

Prave sa hram doma s takym naterom. Original som nezohnal, ale skus
pouzit Tlumex, je to taka cierna hnusoba (nieco s asfaltom), zostane
pruzna a vodotesna ked uschne, pouziva sa to na blatniky, podbehy a tak.

iko

--
Odchadzajuca sprava obsahuje 163 virusov.
The outgoing message contain 163 unwanted surprises