Algoritmus: usecka, kruznice

Tomas Dresler dresler@hw.cz
Neděle Září 2 11:24:12 CEST 2007

Na kruznici je taky Bresenham:

http://www.gamedev.net/reference/articles/article767.asp

--
S pozdravem/with best regards

	Ing. Tomas Dresler

mailto:dresler@hw.cz

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On
Behalf Of Marek Peca
Sent: Saturday, September 01, 2007 12:27 PM
To: HW-news
Subject: Re: Algoritmus: usecka, kruznice

Zdravim,

> hledam vhodny(efektivni) algoritmus pro vykresleni usecky (zadano
> dvema body) a kruznice. Jde mi o implementaci do jednocipu,
> idelane v C. Poradite?

vyplnena, nebo nevyplnena? Na usecky je tradicne Bresenhamm, zda
existuje nejaka superrychla implementace nevim, odhaduji, ze jich
bude milion.

Nekdy 1987-9 vysly v AR na zelenych strankach nejake rychle algy v
asmu Z80 pro ZX Spectrum pro primky i kruznice, mozna by tam byla
nejaka inspirace.

Na kruh bych sel pres x^2+y^2=r^2, nenapada me nic, co by mohlo byt
jednodussi. Zrejme bych to rozdelil jak kolac na 8 dilu.

ZdraviM.P.