java web a mcu

"Ing. Libor Konečný" support@mikrovlny.cz
Sobota Září 1 11:05:25 CEST 2007

Diky, ale muzu vedet jak ?
Javu moc dobre neovladam a zkouset metodu pokus omyl po kazde kompilaci
a programovani je na tydny ;-)
muj kod ve web strance je takovy
<script language="JavaScript" src="/ui.js"></script>
<script language="JavaScript" src="/1"></script>
<script language="JavaScript">
function setForm (s) // nacteni hodnot
{
    var j,i=0;
    var a = convertFromBase64(s);
    // nacteni ip adresy
    document.myform.Q2.value = byteArrayToIPAddress (a.slice (i,i+4));
    i+=4;
}
// data back to the server.
function doApply()
{ ;} //neuvadim zde nic, protoze jde o funkci ktera data posila do MCU
</script>

ted ve web kodu mam klasicky tohl;e
<BODY bgcolor=#ffffff onLoad=setForm(data)>
<form name=myform >
IP adresa<input type="text" name="Q2" maxlength="15" />

ta se zobrazi pri nacteni stranky.

Muzete mi teda nejak prozradit jak nacitat ten cas ?
Pripadne zda by slo ho nacist + k nemu klasicky inkrementovat sekundy z
PC RTCLK ?

1000x diky
LK