RE: OT: pád W2k s hláškou viz text

Tomáš Koželuh mr.death@ipq.cz
Středa Říjen 31 22:07:16 CET 2007

Tak potom přes CIA Commander nebo jednu linuxovou minidistribuci vyresetovat
heslo a pak si s tím zkusit hrát. Nejdřív doporučované chkdsk a potom
náhrada toho souboru. Windows by měly mít zálohu z posledního funkčního
nabootování, ale bohužel se stává, že si tu zálohu přepíšou i nějakým
neúspěšným bootováním, když to doběhne dostatečně daleko, potom zbývá verze
souboru z prvního nabootování, ale pak toho bude spousta chybět...

Čest práci a rukám klid!

BY: Mr. Death