OT: pád W2k s hláškou viz text

Michal Grunt michal.grunt@volny.cz
Středa Říjen 31 21:56:38 CET 2007

Aha, to jsem nejak prehledl, ale existuje utilitka na disketu, pomoci
ktere se da admin heslo resetovat (uz jsem ji dlouho nepouzival, tak
nevim jak se jmenuje, ale kdo vi jestli to bude fungovat pri
'nabouranem' systemu). Mozna bude stacit disk vyndat a pomoci prikazu
chkdsk x: /f zkontrolovat na jinem funkcnim PC.