Kvalita signalu DVB-T ?

Kubat Tomas tomas_k@comap.cz
Středa Říjen 31 17:03:04 CET 2007

ja jsem na tom podobne, od bukovky kousek, za lovosem a ani tuk. dokonce podle pocasi chytnu prahu, ktera je 65km a jeste za kopcem, ale bukovka totalni stin. zatim jedem "po staru", ale uz obcas neco ladej na prevadeci, kterej i tak mizerne chytame a tak posledni dobou ct1 a ct2 treba 2 dny skoro nejde.
jestli budou prevadece i v dobe plnyho digitalu, nikdo nevi. vanoce se blizej a tak nakonec skoncim u satelitu, kde si alespon zaplatim co chci a na jak dlouho chci ...
tomik.

//
 Domažlicku, ale v Usteckem kraji jede z bukovky 100kW DVB-T packet A bez TV Nova tusim na 570MHz, pricemz zadny z mnoha desitek retranslacnich vysilacu tento packet zatím neretransluje. Vysledek, bydlim do 40km od Bukovky a DVB-T mi nejede, kolega 50m odeme je o 10m vyse a DVB-T chyti na kus dratu , ja se nechytam ani s velkym sitem.

 //