OT: NAS server synology DS107e.

Martin Hanek martin.hanek@centrum.cz
Středa Říjen 31 16:12:51 CET 2007

Dobrý den,

mam jej tedy na stole, umi fakt spoustu veci.
Mym cilem je se k nemu pripojit z MS-DOS stanice s Microsoft Network
clientem. Nastavil jsem uzivatele a hesla. Pripojim se bez problemu.
Ale nevidim na te DOS stanici zadny adresare! Adresar klidne vytvorim
(MD), prepnu se do nej (CD), nakopiruju tam soubory atd. Ale kdyz dam
DIR, tak vypise pouze soubory, adresare ne. Ani Volkov Commander
nepomuze. Vim ze to je asi firmwarem, protoze uz jsem menil i nastaveni
kodove stranky atd. Ale co s tim? Mam asi smulu.

Martin Hanek