OT: zvukovka ve Win - MIC to SPEAKER

Pajpach pajpach@katedrala.net
Středa Říjen 31 15:44:37 CET 2007

A nebo ze by nebyla zrovna tato zvukovka "full duplex"? Dneska to bereme
jako samozrejmost, ale jeste pred par patky to tak nebylo :-)

S pozdravem
Pajpach

----- Original Message -----
From: "Pavel Troller" <patrol@sinus.cz>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Wednesday, October 31, 2007 3:38 PM
Subject: Re: OT: zvukovka ve Win - MIC to SPEAKER

> Diky.
> Tohle uz psal Pavel, tak jsem se tam dival. Jenze tam proste checkbox
> pro mikrofon neni... Jsou tam 4 (vsechny zaskrtnute): hlasitost, Wave,
> SW synth, CD.
> Zadny specialni mixer ke zvukovce jsem nenasel. Zacinam mit dojem, ze to
> u te me asi ani nejde...
>
> Hynek

Zdravim,
  ve windoze se nevyznam ani trosku, ale v hardware zvukovek trochu ano -
nemuze nahodou byt prepla do sesti - ci vicekanaloveho rezimu ? To pak
ty lacinejsi zvukovky kradou kdejaky konektor vcetne mikrofonniho a
linkoveho a pouzivaji je jen pro vystup. Je mozne, ze ve vasem mixeru se
pak mic ani neobjevi.
   S pozdravem Pavel Troller