zvukovka ve Win - MIC to SPEAKER

Pavel hw@itherm.cz
Středa Říjen 31 13:02:04 CET 2007

vetsinou staci v ovladani hlasitosti vypnout mute u microfonu pro
prehravani.
pokud mikrofon neni v seznamu, da se zapnout ve volbach ..

Pavel

----- Original Message -----
From: "Hynek Sladky" <econf@centrum.cz>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Wednesday, October 31, 2007 12:53 PM
Subject: OT: zvukovka ve Win - MIC to SPEAKER

Mam maly dotaz: jde nejak ve Windows propojit vstup mikrofonu na vystup
pro reproduktory? Potreboval bych na nejake zkouseni audio zesilovac a
kdyz uz mam na stole to PC, tak mi prijde zbytecne neco stavet...

Snazil jsem se pres "Ovladani hlasitosti", ale zadne takove nastaveni
jsem tam nenasel (win2000).

Pripadne pokud to umi nejaka aplikace, tak by to taky stacilo.
Pouzivat k tomu nahravani je takove ... no OFF-line :-)

Diky,
Hynek Sladky