PRINTED

Daniel Valuch daniel.valuch@orange.fr
Středa Říjen 31 12:15:35 CET 2007


mate tam napisane aj kam je ten termin dodani? Pokial je to ex-works (co 
je na 99% tento pripad) zmluvu dodrzali
b.


Pajpach wrote:
> No ja mam ve smlouve z printedu "termin dodani" ne termin odeslani nebo 
> termin vyroby...
> Ale jinak v zasade souhlasim, ze za to ze se to zatoula na poste Printed 
> nemuze, proto jsem to prvnich par dni resil jen prosbami aby se po baliku 
> podivali. Ale to ze nedelali VUBEC NIC a nechavaji  to tak nejak vyhnit, to 
> me vadi...
> 
> S pozdravem
> Pajpach
> 
> ----- Original Message ----- 
> From: "Petr Zahradnik" <clexpert@clexpert.cz>
> To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
> Sent: Wednesday, October 31, 2007 10:55 AM
> Subject: Re: PRINTED
> 
> 
> Puvodni zprava ze dne 31.10.2007 od Pajpach:
> 
>> To je trochu zcestny pohled, ja si objednal (a priplatil) dodani do
>> urciteho data. To jakeho prepravce si Printed vybral a jake ma
>> dodaci lhuty ja jako zakaznik vedet nemusim, me jde jen o to, abych
>> dostal zasilku v domluvenem terminu.
> 
> Obavam se, ze v podminkach jiste nebude, ze dodavatel ruci za zpozdeni
> v doprave. Jsou veci, ktere ovlivnit nejdou.
> 
>> Pokud zasilka nedorazi vcas, tak je to nesplneni smluvnich podminek,
> 
> Pochybuji, ze by na tohle pristoupili. Oni ruci za to, ze vyrobi
> desky, ale kdyz se zasilka nekde zatoula, za to uz rucit nemohou.
> Prece logicky...
> 
>> a ocekaval bych alespon nejakou aktivitu v dohledani zpozdene
>> zasilky.
> 
> Samozrejme, to bych take ocekaval a je divne, jak se chovaji. Zakazka
> za 6 tisic se jiste neposila obycejnou nepojistenou zasilkou, vetsinou
> se posila profi balikem nebo obchodnim balikem. Tyto zasilky jsou
> snadno vyhledat primo online nebo na telefonnim cisle, kde vedi jeste
> vetsi podrobnosti, kde se zasilka nachazi.
> 
> A kdyz se zacne reklamovat zasilka, tak to je dnes zadarmo, neni to
> zadny velky problem. Reklamaci muze samozrejme uplatnit jen
> odesilatel, protoze ten ma podaci arch, ktery je k reklamaci potreba.
> 
>> Kdyz jde o den (i dva), tak nic nerikam, znam ceskou postu, ale kdyz
>> jde o dva TYDNY? navic kazda zasilka je pojistena, takze firma
>> Printed na tom poskozena urcite nebude...
> 
> To neni tak jednoznacne. Kdyz se zasilka nekde zatoula a najde se,
> zadne pojisteni nedostanou. To by dostali v pripade, ze se zasilka
> ztrati a nenajde, pak by se zjistovalo, co bylo v zasilce a resilo se
> vyplaceni nahrady do vyse ceny obsahu a pojisteni zasilky. Kdyz se
> zasilka najde treba po 14 dnech, tak se zadne vyplaceni pojisteni
> konat nemuze.
> 
> Takze asi tak:
> 
> 1. Zasilka se muze ztratit nebo opozdit, to dodavatel proste nemuze
> ovlivnit, to se muze stat kazdemu a pri vyberu jakehokoliv dopravce.
> 
> 2. Kazdy (i mene dobry) dodavatel by mel samozrejme ihned aktivne
> zacit resit takovy problem a zasilku zacit hledat nebo reklamovat.
> 
> 3. Velmi dobry dodavatel by situaci samozrejme vyresil i na sve
> naklady, pokud by mu za to zakaznik stal, protoze by to pro nej byla
> investice do budoucna. V tomto pripade navic velmi levna investice.
> 
> Je spousta firem, ktere delaji kvalitne svoji praci. Ale opravdu dobra
> firma se pozna prave v okamziku, kdy se vyskytne nejaky problem.
> Protoze dobra firma nenecha zakaznika na holickach nejen v pripade,
> kdy nastane problem, ale ani v pripade, kdy problem neni na jejich
> strane. Takovych firem mnoho neni.
> 
> PS: A co je potom platne, ze firma umi udelat kvalitni plosne spoje,
> kdyz dobrou praci mnoha lidi ve vyrobe pokazi nejaka zenska, ktera
> neni ochotna zapatrat po opozdene zasilce nebo nejak jinak pomoci
> zakaznikovi v nouzi... Ja osobne bych zmenil dodavatele. Ne proto, ze
> posta zpozdila zasilku, za to ten dodavatel nemuze. Ale proto, ze
> dodavatel nebyl aktivni. Za to rozhodne muze. A v byznysu je tohle
> dulezity argument.
> 
> Petr Zahradnik, pocitacovy expert
> 
> ==========================================================
> Petr Zahradnik, Computer Laboratory
> Obvodova 740/14, 400 07 Usti nad Labem
> telefon: 475 501 627, mobil: 602 409 601, fax: 475 511 338
> web: http://www.clexpert.cz, e-mail: clexpert@clexpert.cz
> ICQ: 21215917, MSN: clexpert@clexpert.cz
> ==========================================================
> 
> 
> 
> _______________________________________________
> HW-list mailing list  -  sponsored by www.HW.cz
> Hw-list@list.hw.cz
> http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list
> 
> 
> _______________________________________________
> HW-list mailing list  -  sponsored by www.HW.cz
> Hw-list@list.hw.cz
> http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list
> ---------------------------------------------------------------------------------------
> Orange vous informe que cet  e-mail a ete controle par l'anti-virus mail. 
> Aucun virus connu a ce jour par nos services n'a ete detecte.
> 
> 
> 



Další informace o konferenci Hw-list