PRINTED

Bitovod hw@prelude.cz
Středa Říjen 31 11:53:18 CET 2007

Celkem souhlasim s nazorem, ze mne, jako zakaznikovi, neni vubec nic do
toho, jakym zpusobem se zbozi dostane od dodavatele na muj stul. Jestli
dodavatel pouzive CP, nebo PPL, nebo Frantu Vonaska, kterej mi to prinese,
je mi srdecne jedno - pokud mi zbozi dorazi. Ale jestlize si dodavatel
vybere toho Frantu Vonaska, pak je na nem, aby se ujistil, ze mi to zboti
fakt prinese a ne ze ho sem hodi, az jestli nahodou pujde kolem a nebo
jestli ho hodil do popelnice, protoze se mu ke mne nechtelo.

Mimochodem - od urcite doby si neobjednavam zadne zbozi u dodavatelu, kteri
posilaji jen a pouze CP, se kterou mam pomerne nedobre zkusenosti. Jo, dopis
prijde v CR kamkoli do druheho dne, to je super, ale baliky se neobtezuji
dorucovat, tu a tam se nejakej "zahadne" ztrati nebo v lepsim pripade
omlati, otrha a otevre, a tak dal. Nic z toho se mi nikdy nestalo treba u
PPL, takze vetsina mych zasilek jde pres ne. (Vyjimkou jsou veci z Alzy,
ktere si nechavam posilat messengerem, je neskutecna pohoda v jedenact
objednat pres net zbozi a ve tri ho rozbalovat na temze stole, ze ktereho
jsem delal objednavku, bez toho, ze bych od toho stolu musel vstat...)

Kazdopadne si myslim, ze volba zpusobu prepravy je spis veci dodavatele, nez
zakaznika. Jako zakaznik si vyberu nekterou z nabizenych variant dopravy,
ale to, ktere varianty se v nabidce objevuji, neovlivnim tak snadno.

Pavel Kutina