Pokryti WiFi na hotelu

Petr Tošovský PetrTosHW@PTmodel.cz
Středa Říjen 31 09:30:53 CET 2007

Takhle to provozoval jeden znamy, z ADSL mel privedeny inet do AP ktere
ho vysilalo pendrekem u nej doma a pres kabel na strechu do paraboly. To
uz jasne neni kvuli prostorove diversite, to jen kdyz jsou dve stejne
(podobne) anteny ve stejnem prostoru. Psal jsem to k tomu ze tu byla
zminka o dvou antenach na AP a diversite...

Tosa