PRINTED

Petr Tošovský PetrTosHW@PTmodel.cz
Středa Říjen 31 08:57:46 CET 2007

S kontaktem nepomuzu, ale aspon pridam jednu zkusenost. Me se stalo
temer to same cca pred rokem, nejspis to resila i ta sama pani (nevim
proc, ale pamatuji si ze by to mela byt dcera majitele). Na ztratu
zasilky reagovala stejne, ze pockame a kdyz me uz nebavilo cekat, tak
jsem ji donutil zadat patrani po zasilce. Ta pani na me zkousela, jestli
si to patrani nezaridim sam apod. Zasilka se pak zazrakem za dva dny
objevila na nasi poste a na nas koukali kvuli tomu patraji jak na
nedockave blbecky. Nastesti me termin tak netlacil.
Skutecne to asi neni vina Printedu, ale tenhle pristup je z jejich
strany prinejmensim zvlastni.

Tosa