Pokryti WiFi na hotelu

Pavel Kadečka pavel.kadecka@gmail.com
Středa Říjen 31 08:52:07 CET 2007

Já jsem si vždycky myslel, že dvě (nebo víc) antén na APčku je tam pro
případ, že bych se chtěl spojit s nějakým vzdálenějším APčkem směrovou
anténou - jako že jedna anténa by byl původní pendrek a místo druhý
bych dal nějaký sejto a na tom vzdáleným AP to samý.

Ale bylo to jen moje tušení, páč v praxi jsem to nikdy nevyzkoušel.

P.K.