PRINTED

Jaroslav Buchta buchta@compelson.cz
Středa Říjen 31 08:48:59 CET 2007

A neni to skutecne spis problem prepravce, nez Printedu? Sice by mohli
byt asi vstricnejsi pri patrani, ale ze by meli platit problemy
prepravce.... Pokud v tom neni neco jineho - s PRINTED taky nemam
nejlepsi zkusenosti...

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On
Behalf Of Pajpach
Sent: Wednesday, October 31, 2007 8:45 AM
To: HW-news
Subject: PRINTED

Dobry den, nemate nekdo jiny kontakt na tuhle firmu nez je uvedene
telefonni cislo a e-mail na jejich strankach?
Idealne na majitele, ten e-mail i telefon obsluhuje stejna pani, a ja
bych se rad podavil s nekym jinym.

O co jde. Dal jsem si k nim vyrobit nekolik DPS (cca za 6tis) s terminem
dodani do 23.10
23.10 jsem tam volal, ze mi desky nedosly, jestli neni nejaky problem.
Pani me ujistila, ze je odeslali uz 18.10.
24.10 jsem je mailem upozornil, ze mi stale nic nedoslo, a ze me zacina
tlacit termin, nebot do patku 26.10 maji byt desly osazeny a pripraveny
v pondeli pro zakaznika, a poprosil jsem je at zjisti co se deje a proc
mi jeste nedorazily.
29.10 - stale ZADNA odezva od Printedu, tak jsem psal dalsi e-mail, ze
povazuji zasilku za ztracenou, a at navrhnou co dal. Na to mi prisla
odpoved, ze po ni tedy zitra daji patrat, coz trva 3 dny. Nato jsem tam
volal, a protoze uz mely moje DPS tyden zpozdeni, navrhl jsem, at mi
tedy expres vyrobi dalsi a poslou je a ztracenou zasilku si vyresi s
postou. Na to jsem dostal odpoved, ze mi nove desky muzou vyrobit, ale
ze zaplatim i ty stare co nedosly i ty nove s expresnim priplatkem, a ze
stejne na to nemaji cas, ze by se k tomu dostali az v patek 2.11. A na
otazku co mam jako s tim delat, ze uz je po dodacim terminu, me nabihaji
kazdy den vicenaklady mi pani odpovedela "pockame, a jestli spechate tak
si objednejte nove"

Tak proto bych se rad zeptal nekoho z vedeni firmy jestli je to jejich
bezna obchodni politika pri reseni problemu.

S pozdravem
Pajpach