SRAM vacsia ako 512k x 18

Daniel Valuch daniel.valuch@orange.fr
Úterý Říjen 30 15:39:14 CET 2007

tam maju najvacsie len to co uz mam. Vacsie som nasiel len u Samsungu -
asi odpad pri vyrobe praciek :-)
Inak zistujem ako rychlo  suciastky zastaravaju. Sucasne pamate som
vyberal asi 2 roky dozadu, v tomto prevedeni a napajani 3.3V sa uz
pomaly nic nerobi. Takze sa tesim ze ked bude treba nejake nahradne
dosky o par rokov tak budeme robit redizajn celej karty lebo nic z toho
okrem 0805 odporov uz nebude na trhu...
b.