NAS server.

Zdeněk Kašpar zdkaspic.hw@seznam.cz
Úterý Říjen 30 13:29:29 CET 2007

Preji pekny den,

Mne se ten Synology také libil tim co umi, a moc jsem si ho pral, ale
jezisek nenadelil a pozadavek na investici mi pani domaci zamitla :-(.

Nakonec jsem teda vzal zavdek siemensem
http://www.cybex.cz/Produkt.aspx?Type=K&CategoryId=172&Shortcut=FAS-203089
pro potreby domaciho centralniho uloziste zatím spokojenost.

Bohuzel nedokazu bez konkretniho pokusu odpovedet na puvodni otazku, protože
jak jsem ho před cca pul rokem zapnul, tak furt jede a jelikoz netusim,
jestli byl nekdy v me nepritomnosti nejaky vypadek proudu, tak nevim jestli
se sam nastartuje. Muzu to doma zkusit.

Abych ale jen nechvalil, maly bug tam zasity je.
Když se pozaduje synchronizace casu přes internet, tak se tomu kousne ten
administracni WEB. Dle mne tam něco spadne a uz se to neda přes webove
rozhranni konfigurovat (proste se WEB rozhranni ztrati - ale jinak, jako NAS
na siti se to chova porad stejne - dobre) - pomuze az master reset :-(

Zatím jsem nemel cas ani odvahu laborovat s firmware, ale urcite by to mělo
jit hacknout (je tam linuch - jako vsude)

Zdenál Kaspar