Pokryti WiFi na hotelu

Petr Simek psimek@jcu.cz
Úterý Říjen 30 12:18:29 CET 2007

On Tue, 30 Oct 2007, pm wrote:

>     - mohl bych se zeptat na co je dulezite davat pozor pri vyberu AP,
> aby bylo mozne bez problemu chodit s wifi telefonem mezi nekolika AP a
> hovor nevypadl
>     - navrhujete stahnout vsechny AP do jednoho switche kabelem je to
> totez jako propojit AP mezi sebou?  ( maji v sobe 4 port switch  a jednu
> sitovku  )

Pokud nemate financni limit podivejte se na 3com wireless switch nebo na
3com unified wireless switch . Je to vec ke ktere se pripoji APcka
konfiguruje se ten switch a APcka si pak ridi sam. Diky tomu taky funguje
snadno to prechazeni mezi APcky - uzivatel je autentikovan na switchi.

>     - na kazdem AP bezi DHCP server  a ten prideluje nejakou branu. Jak
> to nastavit, aby IP  adresy nekolidovaly, jakou pouzit branu  ( jednoho
> AP ? )

DHCP server u toho musite mit extra svuj, takze vsem prideluje jeden tudiz
to nekoliduje..

>     - z jakeho duvodu je lepsi mit dvouantenove AP ?

Kdyz umi obe pasma soucasne tak jsou dve anteny treba..