RS-232 do notebooku

Ondřej Janovský ondrej.janovsky@alarex.cz
Úterý Říjen 30 11:17:53 CET 2007

Pouzivam kabel od ST-LABS USB-SERIAL-4 . Funguje pod WIN i Linuxem (i
jako lama jsem dokazal nastavit MINICOM).

Jediny problem mam, ze obcas vytuhne driver, ale podle vseho za to muze
hlavne SW od Siemensu k JAVA GSM modulům TC65. Paradoxne nejlepsi je
jejich nejstarsi SW :)
A nakonec drobny problem byl se spravnymi ovladaci, stahnul jsem nejaky,
ktery komunikoval  jen jednim smerem.

Ondrej Janovsky