NAS server.

Zdenek Aster zdenek.aster@seznam.cz
Pondělí Říjen 29 23:59:47 CET 2007

Ja vas varoval, bylo by dobre kdyby nahodou jeste mel nekdo
zkusenosti se synology ja na nej nemuzu rict krive slovo, ale jeden
clovek je fakt spatnej vzorek, ale par uz jsem jich zkousel od
jinych vyrobcu a vzdal jsem to, jen ta cena a to je bez
disku pro rypali ;-(
http://www.alza.cz/server-synology-nas-ds-107e-d73210.htm

Zdenek Aster

----- Original Message -----
From: "Tomáš Koželuh" <mr.death@ipq.cz>
To: "'HW-news'" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Monday, October 29, 2007 11:49 PM
Subject: RE: NAS server.

Asus na to opravdu není to nejlepší řešení, ale připadá mně, že na trhu není
nic pořádně funkčního. Často to má různý mouchy typu nespolupráce nebo
špatná spolupráce s doménou, problémy s diakritikou, zatuhávání, omezené
možnosti nastavení a podobně. Já jsem to navíc na to Asus nikdy nezkoušel,
takže netuším, jak velký ty problémy s rychlostí jsou. Každopádně power
saver by zajisté šel vyřešit přes hdparm.
S Kamikadze bych zatím ještě počkal, není na to zatím moc aplikací, všechno
se musí předělat z nvram, takže kdeco nefunguje. Ale situace se docela
rychle mění...

Čest práci a rukám klid!

BY: Mr. Death