NAS server.

Tomáš Koželuh mr.death@ipq.cz
Pondělí Říjen 29 23:49:06 CET 2007

Asus na to opravdu není to nejlepší řešení, ale připadá mně, že na trhu není
nic pořádně funkčního. Často to má různý mouchy typu nespolupráce nebo
špatná spolupráce s doménou, problémy s diakritikou, zatuhávání, omezené
možnosti nastavení a podobně. Já jsem to navíc na to Asus nikdy nezkoušel,
takže netuším, jak velký ty problémy s rychlostí jsou. Každopádně power
saver by zajisté šel vyřešit přes hdparm.
S Kamikadze bych zatím ještě počkal, není na to zatím moc aplikací, všechno
se musí předělat z nvram, takže kdeco nefunguje. Ale situace se docela
rychle mění...

Čest práci a rukám klid!

BY: Mr. Death