NAS server.

Tomáš Koželuh mr.death@ipq.cz
Pondělí Říjen 29 18:21:50 CET 2007

A ještě 3) má problémy s diakritikou, má řešit firmware, který ještě není.
Já bych to řešil přes Asus WL500g Premium a přes USB připojit v rámečku
disk. Má to dvě USB, takže kapacita až tak omezená není, možnosti
konfigurace víc než dobrý, něco umí originál firmware a spoustu toho umí
OpenWRT.

--
Čest práci a rukám klid!

BY: Mr. Death