OT: NAS server.

Petr Stetina petr.stetina@braien.com
Pondělí Říjen 29 17:44:37 CET 2007

Dobry den,
pouzivam tohle:
http://www.alza.cz/externi-box-icybox-ib-nas900-3-5-cerna-usb2-0-lan-ftp-samba-d69129.htm

Po vypadku napajeni samozrejme nabehne, hesla si pomatuje (uzivatel je
vzdy guest, pro kazdy sdileny adresar je mozne nastavit jine heslo), ale
ma jinou vadu - pokud v siti nenajde DHCP server, tak si ho na sobe sam
spusti. :(

Az na relativne nizkou prenosovou rychlost (1MB/s) jsem s nim spokojeny.

Petr