Vaše zkušenosti s v =?windows-1250?Q?=FDrobci, ?= podělte se prosím.

nokam@centrum.cz nokam@centrum.cz
Pondělí Říjen 29 16:09:52 CET 2007

A co :  www.hurab.com
> Od: daniel.valuch@orange.fr
> Komu: HW-news <hw-list@list.hw.cz>
> Datum: 29.10.2007 09:31
> Předmět: Re: Vaše zkušenosti s výrobci, podělte se prosím.
>
>uz tam neobjednavame, plosaky robime u Printedu a p. Simka nam dava
osadzovat inde, zrejme maju vela prace takze sa v "kupickovom
hospodarstve" nedostavame dostatocne vysoko na vrchol hromady. Veci tak
velmi dlho stoja a prestoje si v tejto faze projektu uz nemozeme dovolit
:-)