4x A/D s oddelenou zemi

Ing. Pavel Poucha papouch@papouch.com
Pondělí Říjen 29 10:10:10 CET 2007

Dobrý den,

Doporučil bych Vám vyhnout se pokusům s galvanickým oddělováním analogové
části. Ne že by to nešlo, ale je to teplotně nestabilní (tedy záleží na
přesnosti jakou potřebujete), proudově náročné...

Dejte tam 4 A/D převodníky a oddělte je na digitální straně. Je to
jednoduché a nebudete se trápit.

S pozdravem
ing. Pavel Poucha
jednatel