Lampička na SS proud?

CNCnet.info hwnews@cncnet.info
Pondělí Říjen 29 09:58:07 CET 2007

No ja mam rad kdyz je dobre videt na praci a tak mam nad stolem 21W
usporku, ktera produkuje takove to balastni svetlo a pak na vlastni
plochu mam namirenou asi z metru 60W halogenku od OSRAMu provedeni
HALOLUX R63 SPOT. Krome toho, ze vyborne sviti a je opravdu videt tak
navic i nepraska - mam jit tu odhadem dobre tri roky uz pred rokem jsem
si koupil nahradni a stale nebylo treba menit.

Na titernou praci je treba fakt dobre svitit - myslim, ze se uvadi, ze
osvetleni by melo byt kolem 300luxu na kresleni a rysovani. Myslim, ze
letovani SMD a drobnych veci je urcite podobne narocne na oci.

Radek Vicek