mp3 do autoradia, falesna kazeta ci vysilac?

Filip Kotoucek filip.kotoucek@mpmedia.cz
Pondělí Říjen 29 08:29:33 CET 2007

ta kazeta mela v mem pripade mnohem vice sumu protoze tam byl utlum tak
veliky ze jsem musel dat radio nahlas co to slo a mp3 takze uplne
nadoraz, sum byl velmi patrny takze jsem to vyhodil
FM vysilac napajeny z 12V to vyresi mnohem lepe ale nektere typy jsou
schopne pochytat ruseni od zapalovani