Lampička na SS proud?

jan.kuba jan.kuba@seznam.cz
Neděle Říjen 28 19:54:01 CET 2007

Jo to znám! Je to UV záření, které zářivka produkuje. ( jak která)
Dělám ve firmě , kde je sál osvětlen asi 200 kd zářivkových trubic.
Traduje se , že při častém pobytu pod nimi ( za svitu) samozřejmě padají
vlasy a také je to na starších spolupracovnících znát.
Já mám k zářivkám odpor, nad stolem mám halogenku.
Inspiroval bych se ale u Balua , nedávno tady laboroval s LED osvětlením
nad stolem. I když pravda je to troch o ceně ( myslím pořizovací -
provozně je to OK)