problemy s implementaci 1-wire...

František Pospíšil pospisil.f@centrum.cz
Neděle Říjen 28 19:20:12 CET 2007

Dobrý večer,
jestli máte naprogramovány časy podle článku na HW, tak bych nenásobil koeficientem všechny, ale jenom čas na zotavení sběrnice mezi jednotlivými bity při zápisu i při čtení. Ty ostatní jsou podle mě v pořádku.
Ve svých rutinách mám vždycky minimálně 120us. Když tam bylo pár desítek us, tak teploměr vracel FFh a já nevěděl proč.
Nakonec počítám, že podprogram T01ms použitý v příkladu bude taky trvat podstatně delší dobu než 55us uvedených v textu.

F. Pospíšil