4x A/D s oddelenou zemi

andrej jancura hw_aj@zoznam.sk
Neděle Říjen 28 18:01:14 CET 2007

Ahoj,

> Pokud jde jen o to, ze merene zdroje mohou byt v serii, staci prece
> udelat voltmetry s vetsim vstupnim rozsahem (rekneme - 50 az + 50 V) a
> merit napeti na plusove i minusove svorce proti zemi a odecist je. Budto
> digitalne (tj. potrebuju 2 vstupy prevodniku / kanal) nebo na vstup A/D
> prevodniku dam pristrojovy zesilovac, ktery muze mit navic nejake
> zesileni. Podle pozadavku na presnost si muzu pristrojovy zesilovac
> udelat z operaku, pouzit nejaky integrovany (treba levny dvojity
> INA2332) nebo muze vystacit i zesilovac, vestaveny v nekterych AD
> [...]

Vies toto riesenie ma jeden problem, ten pristrojovy OZ musis napajat
napatim, ktore je suctom tych napati na vstupe, aby si ho neodpalil. Takze
bud by som zostal pri povodnom rieseni, ktore tu uz padlo alebo ten ILxxx.
Myslim, ze ho maju aj v GM, bolo to nieco od HP.

A.

Poznáš najlepší magazín o bývaní?
http://mojdom.zoznam.sk